Πώς γίνεται η βενζίνη καπνός!

Written By BaGGoC on Τετάρτη | 11:58 π.μ.

Η κατανάλωση βενζίνης επηρεάζεται από λεπτοµέρειες, όπως το σβήσιµο του κινητήρα στις στάσεις, η χρήση του αιρ-κοντίσιον µε φειδώ, η σωστή πίεση των ελαστικών κ.λπ. 
Αν τις προσέχουµε, µπορούµε να εξοικονοµούµε αρκετές εκατοντάδες ευρώ τον χρόνο!

Η αλµατώδης αύξηση της τιµής των καυσίµων έχει υποχρεώσει πολλούς οδηγούς να στύψουν το κεφάλι τους και να βρουν τρόπους για να περιορίσουν το κόστος των µετακινήσεώντους. Κάποιοι χρησιµοποιούν λιγότερο το Ι.Χ. τους, άλλοι ψάχνουν για φτηνάβενζινάδικα, ορισµένοι επιλέγουν µοντέλαµε οικονοµικότερηκατανάλωση. Αν εντοπίσουµε όµως για ποιους λόγους σπαταλάµε άθελά µαςβενζίνη,τότε µπορούµενα ανακουφίσουµε αισθητά τον ετήσιο προϋπολογισµό µας για καύσιµα. Ας δούµε λοιπόν πώς γίνεται... διαρροήκαυσίµων στα αυτοκίνητά µας.

ΚΡΥΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 30 λίτρα ανά 100 χλµ. µπορεί να καταναλώνει στα πρώτα 1-2 χλµ. ένας κρύος κινητήρας, ο οποίος υπό κανονικές συνθήκες λειτουργίας αρκείται σε 7-8 λίτρα για κάθε 100 χλµ. Και αυτό, καθώς ο κρύος βενζινοκινητήρας απαιτεί παχύτερο µείγµα µε υψηλότερο ποσοστό καυσίµου. Οποιος αποφεύγει λοιπόν τις µικρές διαδροµές µε το Ι.Χ. του και τις υποκαθιστά µε υγιεινότερους τρόπους µετακίνησης (π.χ. ποδήλατο,πεζοπορία), µπορεί να µειώσει την κατανάλωση καυσίµου.

ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΝΑΡΙΑ 0,5-1,0 λίτρο βενζίνη καταναλώνει ένας κινητήρας στο ρελαντί. Οταν λοιπόν η διάρκεια στάσης του αυτοκινήτου µας υπερβαίνει τα 20 δευτερόλεπτα (π.χ. σε κόκκινο φανάρι ή σε µποτιλιάρισµα), συµφέρει να σβήσουµε τον κινητήρα καθώς εξοικονοµούµε βενζίνη. Η επιβάρυνση της µίζας και της µπαταρίας είναι αµελητέα όταν ο κινητήρας λειτουργεί σε κανονική θερµοκρασία. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου